Imorgon Kommer Det Äntligen Nån!!!

Vi ringde återigen till Telia i fredags för att höra oss för om teknikerna verkligen skulle ta hand om vårat ärende på lördagen.Det var sagt den 21 men eftersom det var en lördag blev jag lite misstänksam.Efter ett långt samtal, dom testa alla möjliga grejer som vi redan testat vid varje samtal dit och det funkar ändå inte som det ska.Så det bestämdes att dom skulle ringa på måndag så skulle det bokas en tid så en tekniker skulle komma, fyrverkeri. Jag tog förgivet att vi skulle få hjälp på måndagen och om inte det gick skulle dom komma som idag.Men det fanns ingen tid förrän den 25 som är imorgon.Då har vi väntat i hela 14 dagar på att få nån hjälp.Jag tycker att 14 dagar är 14 dagar för länge att behöva vänta. Visst jag kan förstå att dom har mycket att göra men det jag undrar då är om dom är få personal eller att det är för mycket fel på deras grejer?!

Älskling har iaf tagit ledigt från jobbet så han kan vara med så vi kan reda ut vad det är som är fel.Och betala nått tänker vi verkligen INTE göra.Det ska bli riktigt spännande att få reda på vad det är som är fel.Men det fattas bara att det är nått som teknikerna inte kan laga då och vi måste vänta ännu längre.Det enda som funkar som det ska är hemtelefonen.

Förövrigt så har Neo blivit sjuk, han har sovit hela kvällen och fått feber.Nova har lärt sig klättra ur spjällisen så nu är friden slut.Vi stänger alltid in till dom så det ska bli så tyst som möjligt så dom ska kunna somna.Men helt plötsligt är det nån som rycker i handtaget.Vi öppnar och då springer en fnittrig Nova in i leksakstältet…suck.Hon har också kissat i pottan idag igen =)

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.
  • http://www.telia.se/ Marcus Haglund

    Hej!

    Mitt namn är Marcus Haglund och jag jobbar på Telia Kundservice. Jag har skrivit en kommentar på ett tidigare inlägg som du gjort, jag vet inte om du har noterat det. Hursomhelst, jag hoppas att teknikern löser problemet idag, och när felet är avhjälpt är du mer än välkommen att kontakta oss, så hjälper vi dig gladeligen med kompensationsbiten. Kontakta oss via länken nedan när det fungerar återigen så hjälper vi dig vidare.

    http://www.telia.se/privat/kundservice/kontaktatelia/viae-post/

    Med vänlig hälsning
    Marcus Haglund
    Telia Kundservice